Hein Bronk treedt terug als CEO van uitgeverij MYbusinessmedia

Na ruim acht jaar inzet voor de multimediale B2B-uitgeverij MYbusinessmedia heeft Hein Bronk besloten om terug te treden als CEO.

Als Founding Father startte Hein Bronk samen met informal investor Berk Partners in 2007 MYbusinessmedia. Via acquisities van voormalige Wolters Kluwer- en VNU-merken als Schuttevaer, Vraag & Aanbod, Textilia en Schoenvisie, en verder via de koop van Media Business Press, bouwde Bronk het bedrijf gestaag verder uit. Sterke merken, gekoppeld aan online initiatieven, events en internetmarketing-diensten brachten het bedrijf naar de positie van vierde B2B uitgever in Nederland met vestigingen in Deventer en Capelle a/d IJssel.

De dagelijkse leiding van MYbusinessmedia wordt vanaf heden overgenomen door Joachim Driessen als gedelegeerd bestuurder en Pascal van Sluijs als algemeen directeur.

Bronk: “Als aandeelhouder en investeerder blijf ik betrokken bij MYbusinessmedia, maar dan meer op afstand. Ik vond het na 8 jaar managen tijd om het ondernemersstokje door te geven. Het is een echt kansenbedrijf met veel energieke mensen en merken waar ik trots op ben”.